zaterdag 22 december 2012

Ik ben d'r weer...

Ik ben d'r weer. Op verzoek en gewoon omdat het nodig is. Omdat ik zoveel denk en er geen kant mee op kan. Omdat mijn tijdlijn op Facebook ook door collega's wordt bekeken en ik daar dus niet al mijn rare hersenkronkels kwijt kan. Omdat X zegt dat het tijd wordt. Omdat, tja gewoon omdat t kan.

Maar ik ben anders. Er is nu een klein mensje uit mij geboren en daarmee is alles anders en toch ook niet. Een zoektocht naar nieuwe liefdesgevoelens, naar het moederschap en tegelijk een manier om toch ook ergens nog iets van die fatale Fem te blijven die ik pretendeerde te zijn.

Leuk als je het leest...hopelijk is er niet weer een hernia voor nodig. Hopelijk vindt Engelbert het leuk. Hopelijk vindt zij met de hondjes en de cavia's uit Franeker het leuk. Hopelijk leest de breiende ex-collega weer mee. En die ene die Kammie zo lief heeft.

Ik ben d'r weer en het voelt goed.
Nu nog eens bedenken waar ik het over ga hebben.

3 opmerkingen:

  1. Een (de?) breiende ex-collega meldt zich hierbij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zij met de hondjes en de cavia's uit Frjentsjer is ook weer aangeschoven.
    Beter let as net!

    BeantwoordenVerwijderen