donderdag 25 november 2010

En natuurlijk ook een nieuwe: STOM!

* dat het makkelijker is om stomme dingen te bedenken dan leuke * gladheid * dat MTV elke ochtend dezelfde liedjes uitzendt als ik me aankleedt * dat ze kipfiletjes opgepoetst in een pakje doen en ik toch elke keer weer de wereld aan bloed en pezen tegenkom bij het uitpakken * liegen * dat één chocopinda nooit genoeg is * dat je gepaste kleding zelf moet terughangen bij de WE - weet ik veel waar ik alles vandaan heb? * afgebladderde nagellak * dolfijnentattoos * valse bescheidenheid * Sonja Bakker die in de Linda intellectueel doet * dunne meisjes die zichzelf dik vinden * mensen die ze achter de ellebogen hebben * dat het parket zo koud is aan mijn blote voetjes * de nieuwe clip van 'Sterretje'* MARLIES DEKKERS * dat ik mijn hele leven al een hondje wil en hem nog steeds niet heb * stappen om het zuipen * dat de zwaartekracht mijn lichaam niet met rust laat * Wilfred Genee * reclames over 'ongewenst goud' * rimpels * verkopers die nepaardig zijn * wantrouwen * regen op de heenweg * dat tien chocopinda's nooit genoeg zijn * dat Wesley en Yolanthe niet gewoon betalen * sleehakkenblote ruggen in de winter * nagelbijten * dat de foto's op Twitter zo klein zijn dat ik mensen niet herken * houdbaarheidsdata * mensen die indruk willen maken met moeilijke woorden * lekkere trek * drugsdat ik nu dit typ en niet aan het rennen ben * dat Oudjaarsavond altijd tegenvalt * mensen die altijd stinken * brillenkoordjes * BONT * dat de kantinejuf steeds moppert dat ik teveel sla pak * dat de knopen op mijn nieuwe, veel te dure jas, niet goed vast zitten * dat ik geen liedjes meer kan downloaden op mijn telefoon * jeugdpuistjes op je dertigste * dat ik niet kan zingen * x-benen * aanrechtdoekjes * dat een handje vol chocopinda's pas het begin is *

2 opmerkingen:

  1. dat je achtergrond is veranderd en ik moeite heb om het dan te lezen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat Leuk leuker is dan Stom? :-) Maar ben't wel volledig met je eens. Behalve over die chocopinda's, die koop ik nooit. Is dat misschien stom? Of slim? XP

    BeantwoordenVerwijderen