donderdag 7 mei 2009

Stom (met dank aan Linda en Pyts)

dat mijn kat op het aanrecht piest en niet in de kattenbak * Chincilla's * dat ik mijn fietssleutel meeneem als ik mijn auto op wil halen * dat het programma Advocaat van de Duivel vindt dat Gretta Duisenberg schuldig is aan antisemitisme * Gigi Ravelli * dat mensen doen alsof Sesamstraat stopt terwijl alleen het uitzendtijdstip veranderd is * regen * dat hij net zoveel van zichzelf hield als ik van hem en minder van mij * dat Marco van Basten één wedstrijd voor het einde van het seizoen stopt bij Ajax * dat de douche in de sportschool na 5 seconden stopt en je weer op de knop moet drukken * dikker worden * mannen met pukkels op hun billen in mijn bubbelbad in de sauna * dat hij daar woont en ik hier * tepelpiercings * dat mijn velletje al slapper wordt * naar rook stinken en zeggen dat je niet hebt gerookt * een anusvertakking (a.k.a. kontgewei) * krassen op het nieuwe aanrecht * dat zijn bed zo hard is * parenclubs (en hun bezoekers) * dat mensen denken dat mijn fietsmandje een afvalbak is * dat ze allemaal kinderen hebben * dat Charlie een A kreeg * levende vlinders in een doosje * Wilfred Genee * 700 heipalen de grond in op 50 meter van mijn werk * 'doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg' * schimmel op het badkamerplafond * dat ik geen plinten in verstek kan zagen * dat ik pas na 2,5 jaar zag wat ik na een week had kunnen zien * dat aan de onderkant van kipfiletjes altijd bloed en witte zenen zitten * dolfijnentatoeages * krenterigheid * dat het wc-papier altijd op is als ik al zit *

Geen opmerkingen:

Een reactie posten